Projectes

Connecta+, educación en el buen uso de Internet y las nuevas tecnologías

El objetivo principal del Proyecto Connecta+ es ayudar a los alumnos a reflexionar sobre el uso de Internet y las Tecnologías y sobre sus propias conductas y hábitos en la Red. Con este Proyecto queremos acompañar a los alumnos entre 5º de Primaria y 3º de ESO en el uso de las herramientas digitales, desde […]

Projecte per ajudar a la Fundació Busquets de Terrassa i la Fundació Impuls

Amb el lema “Un somriure per Nadal” més de 300 nens van participar a la tradicicional Cursa Solidària que organitza Airina per col·laborar amb la Campanya de Nadal amb esforç i ajudar al menjador social de la Fundació Busquets de Terrassa i a la Fundació Impuls amb les beques d’escolarització per infants a l’escoles “Etimoé i Mahoré” de Costa d’Ivori.

Projecte matern infantil de Càritas Diocesanes a Sabadell i Sant Cugat

Conscients que la solidaritat és l’acció immediata a fer per col·laborar en la millora de les condicions essencials de vida de moltes persones del nostre entorn, l’Associació va decidir que es destinaran els beneficis d’aquesta celebració al projecte matern infantil que desenvolupa Càrites Diocesanes a Sabadell i Sant Cugat, i a la Fundació Impuls.

Mercat solidari amb Casa Guadalupe

Per ajudar a aquestes dues fundacions, l’Associació va decidir repetir l’experiència d’èxit que va suposar el Mercat Solidari organitzat el curs passat i tornar a aprofitar l’afluència de pares i families a l’escola amb motiu dels Ambaixadors Reials i de la Cantada de Nadales per promoure negocis i habilitats de les alumni.

Projecte solidari de Nadal amb Càritas Girona

Aquest Nadal, les aportacions aniran destinades a beques per escolaritzar alumnes a dues escoles de Costa d’ivori “Etimoé” i “ Makoré”, situades a Abidjón, promogudes per la Fundació Impuls. Això quant a l’ajuda als que més ho necessiten i estan molt lluny. Però tampoc no podem oblidar els qui també necessiten i tenim molt a prop, com CARITAS DIOCESANA DE GIRONA que és el projecte que ha escollit Les Alzines per ajudar, com a causa solidària.

Concert solidari amb Càritas La Canonja

En aquesta campanya de sensibilització les alumnes del centre han volgut transmetre a la resta d’alumnes el valor de la generositat i l’atenció als més necessitats.

Llegir més
Recollida d’aliments a Palma per a les “Hermanitas de los pobres”

Els fons recollits amb la campanya “Un somriure per Nadal” han anat destinats a ajudar les “Hermanitas de los pobres” de Palma de Mallorca i als dos col·legis de Costa d’Ivori, “Etimoé” i “Makoré”, per ajudar als nens en la seva escolarització.

Bombay Slums

Aquesta campanya solidària promoguda per Cooperación Internacional a la Índia i en la qual ha participat la Fundació Impuls, vol ajudar les persones que viuen als slums, barris superpoblats de Bombay on es registren els índex més alts de pobresa, criminalitat i prostitució. Amb els diners de la campanya i gràcies a la participació d’un […]

Llegir més
Connecta+, educació en el bon ús d’Internet i la tecnologia

L’objectiu principal del Projecte Connecta+ és ajudar els alumnes a reflexionar sobre l’ús d’Internet i de les Tecnologies i sobre les seves pròpies conductes i hàbits a la Xarxa. Amb aquest Projecte volem acompanyar els alumnes entre 5è de Primària i 3er. de l’ESO, perquè assoleixin criteri en l’ús de les eines digitals, des del […]

Impuls col·labora amb la Fundació Jericó de Lleida

La competició va servir per tancar la campanya solidària d’enguany “Regala un somriure per Nadal” que destinarà els fons recaptats a les iniciatives solidàries de la Fundació Impuls i la Fundació Jericó de Lleida.

VI Premi TIC a la millor experiència d’integració de les TIC a l’aula

La sisena edició del Premi TIC a la millor experiència d’integració de les TIC a l’aula va tancar el seu termini de presentació de candidatures amp prop de 100 projectes presentats i la participació de més de 300 professors. El guanyador del VI Premi TIC va ser el projecte Con otros Ojos coordinat per Eusebio […]

Suport a Haití

Dins de les activitats organitzades per Impuls a 2011 es va realitzar una col·lecta d’urgència per tal de poder col·laborar amb els damnificats pel terratrèmol d’Haití. Finalment es van destinar 3.701,40 euros a Caritas Diocesana per a la compra de material mèdic i aliments.

Projecte Liziba

Dóna Futur! és una campanya solidària realitzada a diversos centres escolars de Catalunya i amb la que es van recollir 51.887,75 €. Els diners es van destinar a la construcció de dos escoles a la a la ciutat de Kinshasa (República Democràtica del Congo).

Educació en alternança al Perú

El projecte Educació en alternança al Perú té per objectiu facilitar l’escolarització i capacitació de nois i noies de les zones andines del Perú mitjançant la formació en altrenança.

Infants de Gatina i Maramba

El projecte es va dur a terme al districte de Kiambú (Kenia) i es va col·laborar econòmicament amb dues llars d’infants gestionades per la fundació local Kianda Foundation, que atenen els 170 fills de les dones que treballen a les plantacions de té i café de la regió.

Llegir més
Etimoé i Makoré, la formació com a solució

L’objectiu d’aquest projecte és col·laborar en la construcció d’un centre educatiu a Abidjan (Costa d’Ivori) i becar nens i nenes sense recursos perquè puguin ser escolaritzats. El projecte va inciar-se l’any 2010 i des de llavors s’han destinat 70.900 euros.

Llegir més
Ajuda a la infància a Filipines

Al Nadal de 2013 Impuls va dur a terme una campanya solidària per col·laborar amb Les Filipines, un país immers en una profunda crisis humanitària pels efectes devastadors del tifó “Haiyan”. Es van recollir 2.200 euros que es van destinar a Kalipay Negrense Foundation.

Projecte Mondemou

El Projecte Mondemou, és una campanya de solidaritat organitzada a centres educatius de Tarragona per col·laborar amb dos programes de cooperació a Abidjan, la capital de Costa d’Ivori.
Els 5066 € recollits a la campanya van servir per a la compra de medicaments, instrumental mèdic i material pedagògic.

Impuls col·labora amb els “sense sostre” a Tarragona

Impuls,va col·laborar amb un centre educatiu de Tarragona en l’organització d’un concert solidari en benefici de la Fundació Bona Nit de Tarragona i els seus projectes per millorar les condicions de vida dels anomenats ‘sense sostre’ .

Coopera amb Whitesands

El projecte consisteix en aconseguir un seguit de beques per a nens i nenes sense recursos perquè puguin ser escolaritzats a les escoles Whitesands i Lagoo (Lagos, Nigèria).