30 April 2015
Category:
Comments: 0

Impuls convoca la VII edició del Premi a la millor experiència didàctica innovadora

Anima’t a compartir el projecte que hagis desenvolupat durant el curs 2014-2015 amb la resta de la comunitat educativa! Explica’ns amb detall la teva experiència, com ha anat la preparació, la posada en pràctica i l’avaluació del mateix projecte.

Per setena edició, la Fundació Impuls convoca el VII Premi a la millor experiència didàctica innovadora dirigit a tot professional de l’Educació en actiu i pertanyi a centres educatius públics, privats o concertats d’Espanya. Els projectes ja es poden presentar des del formulari d’inscripció al Premi i teniu temps fins al 20 de juliol de 2015.

Des de l’any 2005 s’han celebrat set edicions del Premi Impuls amb més de 300 projectes presentats per prop de 1.000 professors de diversos centres d’arreu de l’Estat espanyol. Si el teu projecte és el guanyador en alguna de les quatre categories, podràs guanyar fins a 3.000 euros en premis i 3.000 euros més en dotació econòmica per a impulsar el desenvolupament del projecte.

Els premis són els següents:

1. VII Premi a la innovació educativa, amb 3.000 euros per al guanyador i 3.000 euros en dotació econòmica per impulsar el desenvolupament del projecte.

1.1. Accésit a la millor experiència d’aprenentatge cooperatiu a l’aula, dotat amb 600 euros i una tablet per al guanyador.

1.2. Accésit a la millor experiència d’integració de les TIC a l’aula, amb 600 euros i una tablet per als guanyadors.

1.3. Accésit a la millor experiència d’atenció a la diversitat a l’aula, que destinarà 600 euros i una tablet per al guanyador.

2. Premi al millor projecte de centre o grup educatiu, amb 1.500 euros per al guanyador i 1.500 euros en dotació econòmica per impulsar el desenvolupament del projecte.

En el VII Premi Impuls poden participar tots els professionals de l’educació en actiu, individualment o formant equip, que pertanyin a una escola d’educació infantil, primària, secundària, batxillerat, cicles formatius de grau mitjà o grau superior de l’Estat espanyol.