Col·labora

Vols col·laborar?

Si vols col·laborar amb Fundació Impuls, perquè aquesta iniciativa pugui arribar encara més lluny, hauries de saber que:

Col·laboraràs amb un projecte consolidat que reconeix i promociona, de forma efectiva, l’esforç dels professionals docents per integrar l’APRENENTATGE COOPERATIU, les TIC i la INCLUSIÓ en els processos d’aprenentatge dels seus alumnes.

Arribaràs a més de 10.000 professors i aproximadament a 6.000 usuaris únics mensuals.

Seràs part d’un prestigiós grup de patrocinadors compromesos amb l’evolució tecnològica de la comunitat educativa i de la seva importància en el desenvolupament d’una societat més competitiva, lliure i igualitària.

Trobaràs fórmules de patrocini creatives, flexibles i adaptables a la teva organització i les seves expectatives.