Ajuda a la infància a Filipines

Al Nadal de 2013 Impuls va dur a terme una campanya solidària per col·laborar amb Les Filipines, un país immers en una profunda crisis humanitària pels efectes devastadors del tifó “Haiyan”.Una catàstrofe terrible que va fer desaparèixer milions de cases i que va deixar més de 6 milions d’infants en situació de risc greu.

Es van recollir 2.200 euros que es van destinar a Kalipay Negrense Foundation, una fundació sense ànim de lucre que treballa a Filipines per a la causa dels nens desfavorits – els nens sense llar, abús físic i sexual, desnutrició, fora de l’escola i especial. El Kalipay Negrense Foundation, Inc espera trencar el cicle de la desesperança en la vida dels nens mitjançant la introducció a l’educació, proporcionar refugi, assessorament i assistència sanitària.