Etimoé i Makoré, la formació com a solució

L’objectiu d’aquest projecte és col·laborar en la construcció d’un centre educatiu a Abidjan (Costa d’Ivori) i becar nens i nenes sense recursos perquè puguin ser escolaritzats. L’associació “Famille et Éducation” és una associació sense ànim de lucre que va començar la seva activitat l’any 2005 amb un petit parvulari a Abidjan (Costa d’Ivori). Després de 7 anys ja escolaritzen més de 200 nens i nenes d’entre 3 i 12 anys. Actualment disposen d’uns terrenys i projecten la construcció de dos centres educatius amb instal·lacions per poder acollir el parvulari, la primària i secundària: Etimoé i Makoré.

AMB ELS DINERS DE LA CAMPANYA ES PODRÀ:

Col·laborar en la construcció dels col·legis Etimoé i Makoré. Aconseguir un seguit de beques perquè nenes i nens de famílies sense recursos puguin ser escolaritzats.

Beneficiaris 223 nens i nenes sense recursos Fons destinats: 70.902,89 euros (100% del recaptat des de 2010)