Projecte Liziba

Dóna Futur! és una campanya solidària que té per objectiu explicar als alumnes de diversos centres escolars la realitat quotidiana de milions de nens i nenes que viuen al Tercer Món i fomentar la seva solidaritat. Els diners recollits a les activitats promogudes per la Fundació Impuls a diversos centres educatius d’arreu de Catalunya es van enviar a A.F.E.D.I. (Associació Africana per a l’Educació), i van servir per a construir 2 escoles a la República Democràtica del Congo per alumnes de 12 a 18 anys: : Liziba y Bozindo, a la ciutat de Kinshasa. La recaudació total va ser de 51.887,75 €.

La campanya ha fet possible la millora de les instal·lacions dels col·legis: amb 120 pupitres nous, noves pissarres, perfeccionament de finestres, sols, lavabos, i altres obres de fontaneria i carpinteria, que permetran a les escoles oferir un entorn adequat per a que els alumnes puguin rebre una bona educació.

Durant el curs escolar 08-09, els col·legis que van participar a “Dóna Futur!” van programar, dins de les seves possibilitats, un seguit d’activitats solidàries amb la finalitat de sensibilitzar els seus alumnes i col·laborar econòmicament amb la Campanya, com es el cas de la “marxa solidària” organitzada al col·legi La Vall de Bellaterra on es van recollir més de 40.000 €.

“Dóna Futur!” és una campanya solidària que té per objectiu explicar als alumnes de diversos centres escolars la realitat quotidiana de milions de nens i nenes que viuen al Tercer Món i fomentar la seva solidaritat. Per finançar aquest projecte, la Fundació Impuls compta amb el patrocini de Fundació Jesús Serra i Fundació Renta Corporació i el generós suport de donants particulars i institucions.