Mercat solidari amb Casa Guadalupe

L’Associació d’Antigues Alumnes del col·legi La Vall va organitzar el II Mercat Solidari durant la campanya de Nadal realitzada conjuntament amb la Fundació Impuls. Aquest any els fons recaptats han anat, a més dels dos centres promoguts per la Fundació Impuls a Costa d’Ivori, al projecte Casa Guadalupe, una associació que col·labora amb dones embarassades o amb nadons, de qualsevol raça, religió i condició, amb falta de recursos personals i /o familiars i que afronten amb dificultat el seu embaràs o maternitat.

Per ajudar a aquestes dues fundacions, l’Associació va decidir repetir l’experiència d’èxit que va suposar el Mercat Solidari organitzat el curs passat i tornar a aprofitar l’afluència de pares i families a l’escola amb motiu dels Ambaixadors Reials i de la Cantada de Nadales per promoure negocis i habilitats de les alumni.

Aquesta causa solidària permetrà l’ajuda als que més ho necessiten i estan molt a prop (Casa Guadalupe) i als que més ho necessiten i tenim molt lluny (Etimoé i Makoré).