Projecte per ajudar a la Fundació Busquets de Terrassa i la Fundació Impuls

Amb aquesta campanya de solidaritat que promou la Fundació Impuls sota el nom “Un somriure per Nadal” els diners que recaptats aniran destinats a beques d’escolarització per infants a l’escoles “Etimoé i Mahoré” de Costa d’Ivori i al menjador Solidari de la Fundació Busquets de Terrassa.

Ni la forta ventada va impedir fer la cursa al parc de Vallparadís, amb els participants més petits, de P1 i P2, fent un circuit psicomotor al pati de dalt i els nens de Parvulari corrent a la placeta de davant de l’escola Airina. Les nenes de Primària es van desplaçar fins a la plaça Vapor Ventalló.

Durant els dies previs a la carrera, els nens i nenes havien aconseguint que familiars, veïns i amics els fessin d’espònsors, donant una quantitat per cada volta que completessin el dia de la cursa. Així que quan va arribar el moment estaven tots i totes molt motivats per córrer tant com poguessin, ja que tenien molt clar que amb el seu petit esforç ajudaven a altres persones necessitades, en aquest cas el menjador social de la Fundació Busquets de Terrassa i els nens de les escoles “Etimoé” i “Makoré” a Costa d’Ivori.