Projecte solidari de Nadal amb Càritas Girona

Enguany, la campanya que ha organitzat el col·legi Les Alzines amb la col·laboració de Fundació Impuls i Cooperación Internacional, es diu “Un Somriure pel Nadal” i es tracta d’una campanya de sensibilització adreçada a famílies (pares i mares, avis, i fills) i al personal del col·legi amb l’objectiu de formar els alumnes en la solidaritat i col·laborar en diverses iniciatives i projectes que ajudin a millorar la Societat.

Aquest Nadal, les aportacions aniran destinades a beques per escolaritzar alumnes a dues escoles de Costa d’ivori “Etimoé” i “ Makoré”, situades a Abidjón, promogudes per la Fundació Impuls. Això quant a l’ajuda als que més ho necessiten i estan molt lluny. Però tampoc no podem oblidar els qui també necessiten i tenim molt a prop, com CARITAS DIOCESANA DE GIRONA que és el projecte que ha escollit Les Alzines per ajudar, com a causa solidària.