Impuls col·labora amb la Fundació Jericó de Lleida

El divendres 23 de desembre de 2014 va tenir lloc la V edició de la Cursa Solidària en benefici de als projectes educatius que la Fundació Impuls du a terme a l’Africa subsahariana i, a nivell local, la Fundació Jericó de Lleida.

Aquesta iniciativa sorgida entre els alumnes de 1r de batxillerat de l’escola Terraferma pretén recollir fons per a la construcció d’una escola a Etimoé (Costa d’Ivori) i una a Makoré, aconseguir un seguit de beques per a que nens i nenes de famílies sense recursos puguin ser escolaritzats i millorar les condicions actuals de les noies de l’escola Libiza (RD Congo), en temes com transport, uniformes, cadires, taules… així com ajudar la labor de la Fundació Jericó, que atén persones  sense llar i en risc d’exclusió de Lleida.

A la cursa hi van participar, a més de tots els alumnes de l’escola Terraferma, alguns professors, pares i mares aficionats al running que van finançar-se la inscripció mitjançant un donatiu. Els fons que es van recollir van arribar als 1.500€ i van ser donats íntegrament al projecte de la Fundació Impuls i a la Fundació Jericó.

Podeu veure totes les fotos de la cursa a l’àlbum de la pàgina del cole a Facebook i els guanyadors a aquest altre, així com el vídeo-resum en aquest enllaç de Youtube.