Coopera amb Whitesands

A Nigèria 2 de cada 3 nens no van a l’escola

La República Federal de Nigèria és el país del continent Africà més poblat amb prop de 138 milions d’habitants. Els índex d’analfabetisme són molt elevats, més del 40% de la població no sap llegir ni escriure, i la tassa d’escolarització infantil no arriba al 35%, en el cas dels nois, ni al 30% de les noies.

Coopera’05

És una iniciativa de la Fundació IMPULS amb la col·laboració d’Ikota Educational Foundation. El projecte consisteix en aconseguir un seguit de beques per a nens i nenes sense recursos perquè puguin ser escolaritzats a les escoles Whitesands i Lagoo (Lagos, Nigèria).

Concert Solidari

Des de diversos col·legis del Vallès es va organitzar un Concert Solidari sota el lema de “Dóna Futur” per ajudar a nens i nenes sense recursos a accedir a escoles on rebran una educació de qualitat.

Whitesands i Lagoon són dos escoles d’iniciativa social de Nigèria, fundades per pares, que ofereixen una educació de qualitat, on la persona es valora per damunt de tot. Els diners recollits amb les entrades del concert seran donats al projecte Coopera’05 de la Fundació Impuls.