Qui som?

Impuls és una fundació jove, que va néixer l’any 2005 amb el somni de millorar l’educació al món, començant pel nostre entorn geogràfic més immediat, però sense oblidar la nostra vocació internacional.

La nostra fundació col·labora en iniciatives que tenen per objectiu optimitzar els recursos educatius per afavorir al màxim la igualtat d’oportunitats en l’alumnat i recolzar la labor educativa dels educadors principals: els pares i mares i el professorat.

Per la nostra fundació, la millora de la qualitat educativa és un repte constant i estem convençuts que els estudis i investigacions en els quals hem participat serviran per generar i impulsar noves idees en l’àmbit educatiu, el principal actiu en el futur de la nostra societat.

A través dels nostres projectes de cooperació fem possible que el desig inicial es converteixi en una realitat. Als darrers any hem organitzat diversos projectes solidaris i campanyes de sensibilització per donar a conèixer la realitat de milions de nens i nenes que viuen en països de l’Àfrica subsahariana, i fomentar la solidaritat entre els alumnes dels centres escolars que hi participen. A través d’una sèrie d’activitats solidàries implicant mares i pares, professorat i alumnes amb la finalitat de col·laborar econòmicament amb diversos països en vies de desenvolupament: Costa d’Ivori, R.D. Congo, Nigèria, Haití, Perú, Filipines…  Per altra banda, i degut a la crisis econòmica que continua afectant-nos, hem redefinit les àrees d’actuació en matèria de cooperació, incorporant l’entorn local, allò que molts denominen quart món, per intentar ajudar a aquells que ho necessiten i estan molt a prop nostre.

PATRONAT

President