26 January 2012
Comments: 0

Un col·legi de Cantàbria s’endú el VI Premi TIC

• Un centenar de centres d’arreu de l’Estat van presentar els seus projectes a concurs.
  • L’Acte de lliurament de premis tindrà lloc el 23 de febrer al CaixaForum Barcelona, amb la participació de destacades figures de l’àmbit educatiu.

Barcelona, 26 de gener de 2012.- El projecte  Con otros ojos presentat per Eusebio Balbás del col·legi Ntra. Sra. de la Paz, Torrelavega (Cantabria) ha estat escollit millor projecte a la sisena edició del PremiTIC. Per altra banda, el III Premi Talita Impuls NEE viatjarà fins a Badajoz on Guadalupe Montero del CEE de Atenció a Autistes d’APNABA el rebrà pel seu projecte Leo con Lula El guanyador del VI Premi TIC a la Millor experiència d’integració de les TIC a l’aula, escollit entre els 98 projectes presentats per prop de 300 professors i professores de tot l’Estat espanyol, ha estat Con otros ojos coordinat per Eusebio Balbás Fernández del col·legi Ntra. Sra. de la Paz, Torrelavega (Cantabria). El professor guanyador rebrà 3.000 euros en metàl·lic i el seu centre 6.000 euros en material informàtic. L’Acte de lliurament de premis tindrà lloc dijous 23 de febrer a l’Auditori de CaixaForum Barcelona, amb la participació de destacades figures de l’àmbit educatiu, i serà durant l’acte quan es doni a conèixer el guanyador del Premi Impuls-Fundació Vodafone al projecte més innovador, segons la valoració dels usuaris del portal. El jurat també ha valorat molt positivament altres projectes presentats a concurs. En aquesta edició les tipologies propostes han estat principalment blocs de gran qualitat, webquests, moodle, projectes de PDI, wikis, intranets de centre i bancs de recursos, entre d’altres. Tots els projectes participants es podran consultar al web del premi. Per tercer any consecutiu s’ha celebrat el Premi Talita-Impuls amb la participació de més de 70 centres. El premi ha anat a parar a Badajoz, concretament al projecte Leo con Lula presentat per Guadalupe Montero de l’ CEE de Atenció a Autistes d’APNABA. Els Premis, convocats per la Fundació Impuls, van néixer amb l’objectiu de reconèixer socialment la labor del professorat i premiar les pràctiques educatives més innovadores.