24 July 2015
Premi TIC
Comments: 0

El VII Premi Impuls tanca el període d’inscripcions amb 81 projectes presentats

Al llarg del mes d’octubre es donaran a conèixer, mitjançant la pàgina web i els perfils socials de la Fundació Impuls, els finalistes de les diferents categories de la VII edició dels Premis Impuls a la millor experiència didàctica innovadora.

La VII edició dels Premis Impuls ha tancat el seu termini de presentació de candidatures amb 81 projectes i més de 240 professors procedents de més de 10 províncies diferents, que optaran aquest any a guanyar el VII Premi a la millor experiència didàctica innovadora.

L’objectiu del Premi és reconèixer socialment la tasca del professorat i premiar les millors experiències docents desenvolupades a l’aula i que a més utilitzin les noves tecnologies com a instrument innovador d’ensenyament i aprenentatge.

Els premis són els següents:

1. VII Premi a la innovació educativa, amb 3.000 euros per al guanyador i 3.000 euros en dotació econòmica per a impulsar el desenvolupament del projecte.

• Accésit a la millor experiència d’aprenentatge cooperatiu a l’aula, dotat amb 600 euros i una tablet per al guanyador.
  • Accésit a la millor experiència d’integració de les TIC a l’aula, amb 600 euros i una tablet per als guanyadors.
  • Accésit a la millor experiència d’atenció a la diversitat a l’aula, que destinarà 600 euros i una tablet per al guanyador.

2. Premi al millor projecte de centre o grup educatiu, amb 1.500 euros per al guanyador i 1.500 euros en dotació econòmica per impulsar el desenvolupament del projecte.mapa provincias

Els projectes més nombrosos són els de Catalunya (55), seguits a certa distància de la Comunitat Valenciana (7) i Balears (5). De Gal·lícia procedeixen 4 candidatures, seguit de País Basc (3), Castella i Lleò (3), Aragó (3) i Múrcia (1). Per tipologia de centre, el major nombre de candidatures són projectes de centres públics (59) per 22 projectes presentats des de diversos centres concertats.

Aprofitant el perìode estival, el jurat valorarà a fons els 81 projectes presentats i abans del 10 octubre  publicarem a la pàgina web de la Fundació Impuls els noms dels finalistes. Els guanyadors es donaran a conèixer el 14 d’octubre.