15 December 2005
Comments: 0

El projecte Aules Virtuals del col•legi Turó de Tarragona guanyador del I Premi TIC de la Fundació Impuls aula

El projecte Aules Virtuals del col·legi Turó d’Institució Familiar d’Educació, dissenyat i dirigit per Albert Torrell, ha estat el guanyador de la primera edició del Premi TIC de Fundació Impuls. Una iniciativa que té com a objectiu premiar i impulsar la integració de les TIC dins les aules

La primera edició del ‘Premi a la millor experiència d’integració de les TIC a l’aula’ de la Fundació Impuls ha comptat amb la participació de més de 60 professionals de l’educació procedents de 25 escoles de tot el territori nacional. La iniciativa de la Fundació Impuls ha comptat amb la col · laboració de Grup Intercom, Emagister.com, PalmOne i del Banc Sabadell.

L’acte de lliurament de premis tenia lloc ahir a l’Auditori de la Vall (Bellaterra, Barcelona) en la qual el guanyador d’aquesta primera edició, Albert Torrell, responsable del Departament TIC del col·legi Turó, ha rebut un xec de 3.000 euros pel projecte Aules Virtuals. A més, Antonio G. Barros, president del Grup Intercom, i Gabriel Martínez, director de màrqueting de Banc Sabadell, feien lliurament de 6.000 € en equips informàtics per a l’escola Turó de Tarragona.

El jurat ha valorat l’experiència provada i la descripció de la integració de les TIC a les aules. El jurat presidit per Antonio G. Barros, president de Grup Intercom, ha estat integrat per Juan Pablo Garrido, director executiu Fundació Impuls, José Manuel López, director TIC d’Institució Familiar d’Educació, Alejandro Korahais, director Col · legi Mont de Montevideo, Luis Rojo, director de Projectes Educatius TAGA i del portal Profesores Innovadores, i Anna Villalba, professora d’Internet i Equació de la Universitat Internacional de Catalunya.