12 December 2014
Category:
Comments: 0

Impuls regala un somriure per Nadal

La campanya solidària que realitzem aquest any a la Fundació Impuls vol ajudar als que ho necessiten i estan molt lluny i també a aquells que ho necessiten i són a prop nostre. Aquesta campanya es durà a terme simultàniament a 12 col·legis de Catalunya i Balears.

Fa temps que des deImpuls organitzem diferents activitats solidàries, implicant famílies, professorat i alumnes de diversos centres educatius. Amb aquests projectes volem donar a conèixer la realitat quotidiana de milers de nens i nenes que viuen en condicions de pobresa, fomentar la solidaritat entre els més petits i col·laborar econòmicament amb els que més ho necessiten.

Enguany la campanya que organitzem, amb la col·laboració de Institució Familiar d’Educació i Cooperación Internacional, es diu “Un Somriure per Nadal” i les aportacions consistiran en somriures personalitzats en boles decoratives de l’arbre de l’escola. Es tracta d’una campanya de sensibilització adreçada a famílies (pares i mares,  avis, i fills) i personal dels col·legis. L’objectiu és formar els nostres alumnes en la solidaritat i col·laborar amb diverses iniciatives i projectes que ajuden a millorar la Societat.

Els  fons que es recullin es destinaran a ajudar als que ho necessiten i estan molt a prop nostre, amb un projecte que cada col·legi ha escollit dins del seu entorn. Les causes solidàries que han triat els centres col·laboren en la recollida d’aliments amb Càritas (Igualada, Sant Cugat del Vallès i La Canonja) i el Banc d’aliments de Tarragona, a més d’ajudar a l’asil d’avis d’Igualada, la Creu Roja de Catalunya, l’Associació Casa Guadalupe de Sabadell, les Hermanitas de los pobres de Palma, la Fundació Busquets de Terrassa i Braval a Barcelona.

I en l’ajuda als que ho necessiten i estan molt lluny, els col·legis se sumen al projecte  promogut per la Fundació Impuls i “Cooperación Internacional”. Part dels fons que es recaptin aniran destinats a beques per escolaritzar alumnes a les escoles de Costa d’ivori  “Etimoé” i  “Makoré”, ubicades a  Abidján.

Somriure pel Nadal

Com puc regalar aquest somriure per Nadal?

1. 1. Amb aquesta bola que serà la teva aportació, tu, els teus pares, germans, avis o tiets fareu possibles molts somriures. Si tens un negoci propi també pots participar-hi com a empresa solidària.
  2. 2. Els vostres donatius ajudaran als que més ho necessiten.
  3. 3. La bola serà el teu record i l’etiqueta guarnirà casa teva aquest Nadal.
  4. 4. Gràcies a les vostres aportacions aquelles persones necessitades, tant d’aquí com els que són lluny, tindran un millor Nadal.