14 April 2008
Comments: 0

Ignacio Valdés de l’IES Marqués de Casariego (Asturias) guanya el III premi TIC

El professor Ignacio Valdés de l’IES Marqués de Casariego (Asturias) ha estat el guanyador de la 3ª edició del Premi a la millor experiència d’integració de les TIC a l’aula de la Fundació Impuls pel seu projecte MUSICAL BLOGIES.

MUSICAL BLOGIES

• COL·LEGI: IES marqués de Casariego
  • CIUTAT: Tapia de Casariego (Asturias)
  • CENTRE: Públic
  • ESPECIALITAT: Música i Imatge i So
  • NIVELL: ESO i 1er BATX
  • RESPONSABLE: Ignacio José Valdés Huerta
  • BLOG: http://blog.educastur.es/musical

Més d’un miler de mestres participen al III Premi TIC de la Fundació Impuls Un total de 335 projectes aspiren a endur-se el premi a la millor experiència d’integració de les TIC a l’aula. Més d’un miler de mestres (1126) han participat a l’edició d’enguany del Premi TIC, l’objectiu dels quals és contribuir al reconeixement social del professorat.

Si vols més informació:

Dossier Impuls-DEP III PremiTIC