COOPERACIÓ

ENTORN LOCAL

• Entitats i associacions amb fins educatius. Al llarg dels anys Impuls ha col·laborat amb diverses entitats i associacions que tenen entre els seus objectius la millora de l’educació.

Asils i residències d’avis. Diferents centres associats a la Fundació Impuls col·laboren amb residències d’avis i asils de Catalunya. Els alumnes i docents que hi participen realitzen diverses activitats de voluntariat a les pròpies residències de Sant Cugat, Sabadell, Terrassa, Igualada, Girona i Mallorca.

Entitats que col·laboren amb persones sense sostre o en risc d’exclusió social. Impuls col·labora amb entitats arrelades al territori i que atenen a persones sense llar o en situació de precarietat acompanyant-los en els serveis més bàsics com alimentació, higiene personal, orientació…

ENTORN INTERNACIONAL

Entitats i ONGs amb fins educatius d’àmbit internacional.  Impuls col·labora amb diverses entitats i ONGs que tenen entre els seus objectius la millora de l’educació.

• Entitats i ONGs d’àmbit internacional que treballen sobre el terreny en països en vies de desenvolupament dedicades a l’ajuda humanitària o que intervenen davant de situacions d’emergència per desastres naturals, conflictes armats,
migracions…