La Fundació Impuls és una entitat sense ànim de lucre d’àmbit internacional que té com a objectiu millorar la qualitat educativa

Missió

IMPULS té com a missió garantir la llibertat d'educació i entre els seus objectius: facilitar l'accés a l'escola d'iniciativa social a totes aquelles persones que travessen alguna dificultat social o econòmica. Contribuir al reconeixement social del professorat. Donar suport a projectes educatius que prioritzin la personalització educativa, la implicació de la família i l'educació integral, inspirada en els valors propis de l'humanisme cristià.

Visió

Contribuir a la millora de la societat a través de la recerca en matèria educativa, el reconeixement al paper del professorat i la cooperació internacional amb projectes educatius en països en vies de desenvolupament. Desenvolupar, promoure i/o donar suport a experiències pedagògiques de qualitat, tant públiques com d’iniciativa social. Constituir-nos com una organització referent i innovadora en l’àmbit educatiu.

Principis i valors

Estatuts

La Fundació és una entitat sense ànim de lucre que té el patrimoni, els rendiments i els recursos obtinguts afectats de forma permanent a la realització de les finalitats d’interès general previstes en aquests estatuts.

Organs de govern

PRESIDENT

Juan Ignacio Gonzalo
Migueláñez