Impuls col·labora amb la tasca de l’Obra Social Sant Joan de Déu

SJD Solidaritat disposa d’una xarxa de centres sanitaris i sociosanitaris per mitjà dels quals té cura de les persones en situació de vulnerabilitat i les seves famílies: persones que han perdut la llar, en situació de dependència, amb trastorns mentals, discapacitat intel·lectual, infants i joves. A més a més, aposta per la recerca biomèdica i la cooperació internacional.

La Fundació Impuls reforça el seu compromís amb els més vulnerables amb aquesta col·laboració. “Amb el suport de la Fundació Impuls, podrem oferir més i millors oportunitats a les persones que més ho necessiten”, celebrava Oriol Bota, director de l’Obra Social Sant Joan de Déu.

Col·laborar amb SJD Solidaritat és una manera d’oferir noves oportunitats a les persones més vulnerables, d’estar al seu costat i lluitar pel seu futur. Un futur amb més benestar i tranquil·litat.