La Fundació Impuls col·labora amb l’Associació Hogar de Maria, que atén més de 300 dones

Una de les línies d’actuació de la Fundació Impuls és col·laborar amb entitats que ofereixen suport a persones en situació de vulnerabilitat. Un compromís compartit amb l’Associació Hogar de Maria, que atén 320 dones que pateixen dificultats socials, econòmiques i familiars. Des que es va fundar l’any 2014, ha acompanyat més d’un miler de famílies.

Amb un donatiu de 1000 euros, la Fundació Impuls col·labora amb la tasca de les 16 seus de l’Associació Hogar de Maria, i fa possible el suport personal i professional que ofereix a les dones ateses. Dones embarassades a les quals acompanya per tal que puguin dir SÍ a la vida, que no ho facin soles i que rebin l’ajuda necessària per aconseguir la seva pròpia autonomia. En aquest camí, Hogar de Maria els ofereix suport material, humà i espiritual.

En l’àmbit personal, els garanteix un acompanyament individual. Posa a la seva disposició advocats, treballadors socials, psicòlegs o ginecòlegs; també els fa d’enllaç amb un mossèn, en cas que desitgin rebre orientació i seguiment espiritual.

En l’àmbit professional, se’ls proposen formacions, tallers, orientació laboral i borsa de treball.

I en l’àmbit material, els faciliten productes d’higiene, neteja i tot allò que necessiten els seus nadons: bolquers, roba, llet en pols, canastreta, cotxet, etc.

Amb aquest donatiu de 1000 euros la Fundació Impuls ofereix el seu suport a l’Associació Hogar de Maria i les 320 dones que atén actualment.