Impuls dóna suport al projecte Azobe, a Camerun

Impuls ha col·laborat, un any més, en el projecte solidari Azobe. Es tracta d’una escola situada a Youndé, Camerún, propietat de la fundació EFEDI, que treballa per impulsar una educació de qualitat a diferents països.

Anualment, un grup d’alumnes de l’escola La Farga, de Sant Cugat del Vallès, duu a terme un camp de treball a la capital camerunesa. La seva actuació gira entorn tres eixos: activitats que preparen per als alumnes de l’escola, la construcció de nous equipaments del centre i l’acció social al poble.

La Fundació Impuls ha col·laborat en algunes activitats de recaptació de fons per Azobe que han organitzat els alumnes que viatgen a Yaoundé, com la “Cursa solidària per Azobe” o “La Farga Open”, el torneig de pàdel solidari per Azobe.