La Fundació Impuls col·labora amb Les Alzines en la lluita contra el càncer Infantil

El divendres 12 de novembre l’escola Les Alzines de Girona, en col·laboració amb la Fundació Impuls, va realitzar, un any més, la Xocolatada Solidària per sumar-se a la lluita del “Dia internacional del càncer infantil”. En total es van recollir 1.601 euros íntegrament destinats a l’Hospital Sant Joan de Déu.

L’escola va preparar xocolata amb melindros per berenar i moltes alumnes de Primària i de Secundària van poder col·laborar voluntàriament en aquest projecte donant 3€. En la preparació d’aquest berenar es van tenir en compte totes aquelles persones celíaques o intolerants a la lactosa.

Va ser una jornada molt divertida i alhora enriquidora. El projecte educatiu de l’escola, Aude!25 està conformat per quatre eixos, un d’ells és el Compromís Social, que contempla la necessitat d’educar les alumnes perquè esdevinguin persones solidàries. “Ens proposem tot un repte: que les nostres alumnes siguin felices ajudant els altres i amb una sensibilitat activa cap al medi ambient” afirma Esther Latre, directora del centre escolar.