La Fundació Impuls col·labora amb el Banc dels Aliments, que garanteix l’alimentació de 145.000 persones cada mes

¡Comparteix!

El Banc dels Aliments té com a objectiu principal lluitar contra la pobresa alimentària. Per això, recupera excedents aptes per al consum humà i n’evita el malbaratament. A través de la xarxa d’entitats d’iniciativa social, els distribueix entre persones en situació de precarietat del nostre entorn, avaluades per agents d’ajuda social.

El BdA reparteix més de 25.000 tones d’aliments al cap de l’any. El gruix més important prové de la lluita contra el malbaratament i de donacions d’empreses i organitzacions. També hi ha un petit percentatge que prové de subvencions de la Unió Europea.

La Fundació Impuls ha fet un donatiu de 1.000 euros que vol donar suport a la tasca de la Fundació Banc dels Aliments, de la qual cada mes 145.000 persones en són beneficiàries.

El Banc dels Aliments en xifres.

Ultimes notícies