La Fundació Impuls estrena nova imatge corporativa

Amb motiu del llançament de la nova imatge corporativa, la Fundació Impuls estrena nova pàgina web

Impuls, després de 15 anys de trajectòria compromesa amb el sector educatiu, s’adapta als nous temps i reflecteix aquesta evolució i modernització amb una nova imatge corporativa.

El nou logotip expressa moviment i acció, a la vegada que manté els valors propis de l’entitat. El canvi de logotip també comporta una sèrie de transformacions en l’àmbit gràfic i de comunicació. La més visible és la pàgina web, que ofereix una nova estructura de continguts, més dinàmica i moderna, i amb colors actuals que permeten un disseny més atractiu i visual. Aquesta web neix amb la intenció d’estar més prop vostre, facilitar la vostra participació i que no us perdeu detall d’allò que fem a la Fundació.

Les principals novetats que podreu veure a la pàgina web són:

• TRANSPARÈNCIA I PROXIMITAT

És temps de transparència, claredat i cooperació i considerem fonamental establir mecanismes que permetin fluxos estables i fluids de comunicació amb vosaltres. Trobareu tota la informació més rellevant de la Fundació Impuls i de les activitats on participem.

• ACCIONS SOLIDÀRIES

Darreres publicacions sobre què estem realitzant, amb qui col·laborem i on desenvolupa la Fundació impuls les diverses accions solidàries en les quals participa any rere any.

• CONTINGUT SOCIAL

Twitter, Instagram, Facebook… tot un seguit de xarxes que s’integren al web per poder comunicar-nos amb vosaltres allà on sigueu.

15 anys de compromís amb l’educació

Fundada el 2005, la Fundació Impuls és una entitat sense ànim de lucre d’àmbit internacional que té com a objectiu millorar la qualitat educativa.

La seva missió és garantir la llibertat d’educació i entre els seus propòsits: facilitar l’accés a l’escola d’iniciativa social a totes aquelles persones que travessen alguna dificultat social o econòmica. Contribuir al reconeixement social del professorat. Donar suport a projectes educatius que prioritzin la personalització educativa, la implicació de la família i l’educació integral, inspirada en els valors propis de l’humanisme cristià.

Per aconseguir-ho, porta a terme una tasca d’intermediació, fidelització i de treball en xarxa amb escoles, empreses i altres entitats involucrades en algun dels seus tres eixos d’actuació: qualitat educativa, suport al professorat i cooperació i solidaritat.

Amb la mirada al futur

La nova identitat està lligada a una etapa en la qual continuarem donant resposta als nous reptes que planteja la societat innovant en la forma amb què mirem i atenem les persones, valorant el seu potencial, la seva capacitat de superació i la seva diversitat.
Amb una mirada en el present i en el futur, continuarem treballant amb il·lusió i constància els nostres objectius. Us animem a acompanyar-nos en un camí que anirem construint entre totes i tots. Perquè la millor inversió que podem fer és donar una bona educació a les futures generacions!

Vols ajudar-nos a tirar endavant?