La Fundació Impuls col·labora amb ÉXITE en l’acompanyament a joves amb addiccions

ÉXITE és una fundació sense ànim de lucre que neix de la preocupació per la situació dels joves d’entre 12 i 17 anys amb addiccions. Joves que arrosseguen problemes personals, familiars i escolars i que, per tot això, acaben sortint del circuit educatiu.

La Fundació Impuls col·labora, amb un donatiu de 1000 euros, amb el suport a aquests joves amb problemes personals i acadèmics agreujats per les seves addiccions. Unes addiccions cada vegada més freqüents i que deixen moltes famílies indefenses i sense recursos per gestionar les conseqüències que en pateixen els seus fills o filles.

ÉXITE els proposa un acompanyament basat en tres pilars: el treball, l’amistat i la introducció a la vida cristiana. I posa al seu abast un equip de persones integrat per professors, pedagogs, psicòlegs, educadors socials i un ventall ampli de voluntaris i col·laboradors sensibilitzats amb aquesta realitat.

Amb una col·laboració de 1000 euros, la Fundació Impuls vol donar suport a aquesta tasca d’acompanyament a joves amb addiccions que, en una etapa molt sensible de la seva vida, s’allunyen de les seves amistats vertaderes, s’enfronten a les seves famílies i, sovint, abandonen la seva formació acadèmica. Un acompanyament enfocat a la seva recuperació i a la reestructuració de la seva realitat